Kontakt z nami


Biuro Podróży i Przewozów

tel.: +48 77 423 16 25
fax.: +48 77 423 16 26

Biuro obsługi
ul. Waryńskiego 2
45-047 Opole

poniedziałek - piątek
w godz. 8:30 - 16:30

więcej...

Aktualności i komunikaty

Świąteczna Promocja Sindbada 2015

Tradycyjnie proponujemy swoim pasażerom bardzo atrakcyjne cenowo przejazdy w okresie Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku na trasach międzynarodowych. Promocja dotyczy przejazdów na liniach do Niemiec, Luksmeburga, Austrii, Szwajcarii, Południowej Francji, Hiszpanii, Włoch, Słowenii, Austrii, Holandii, Belgii, Danii, Szwecji, Francji (linia do Paryża) oraz Wielkiej Brytanii.

Sprawdź szczegóły

Czytaj więcej...

Rodzaje płatności

Płatności przelewem automatycznym

 mTransfer

mTransfer
(przelew z mBanku)

multiTransfer MultiTransfer
przelew z MultiBanku
Inteligo

Płacę z Inteligo
(przelew z banku Inteligo)

iPKO

Płacę z iPKO
(przelew z banku PKO BP)

Bank BPH

BPH
(przelew z banku BPH)

Bank Zachodni WBK

BZWBK
(przelew z Banku Zachodniego WBK)

Nordea Przelewy24

Przelewy24/Nordea
(przelew z banku Nordea)

Pekao24 Przelewy24

Przelewy24/Bank PEKAO S.A.
(przelew z banku Pekao)

 ING Bank Śląski Przelewy24

ING Bank Śląski
(przelew z banku ING Bank Śląski)

 Przelewy24

Euro Bank
(przelew z banku Euro Bank)

 Przelewy24

Alior Bank
(przelew z banku Alior Bank)

Meritum Bank Przelew Przelewy24

Meritum Bank
(przelew z banku Meritum Bank)

 

 

Płatność przelewem zwykłym

UWAGA!!! Przelew jest weryfikowany na podstawie OPISU PRZELEWU, gdzie jedynie należy podać nadany przez Przelewy24 tytuł przelewu np. p24-003-549 (jednym ciągiem, bez spacji, bez dodatkowego własnego tekstu).

 

Kredyt Bank  Kredyt Bank Przelewy24   Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.
Invest Bank

  Przelewy24 

Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.
Credit Agricole Lukas BankPrzelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
CitiBank  Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Bank BGŻ  Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Millenium Millenium BankPrzelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Deutsche Bank Przelewy24 Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.
BNP PARIBAS  Przelewy24 Aktywne: Pn-Pt 8:00-19:00, Sb-Nd - wył.
Bank Ochrony Środowiska BOS Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Bank SGB Przelewy24 Aktywne: Pn-Pt 6:00-14:00, Sb-Nd - wył.
Bank Pocztowy  Przelewy24 Aktywne: Pn-Pt 7:00-22:00, Sb-Nd - wył.
Raiffeisen Bank   Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Toyota Bank   Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Get Bank   Przelewy24 Aktywne: Pn-Pt 8:00-18:00, Sb-Nd - wył.
Volkswagen Bank   Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Polbank  Przelewy24 Aktywne: Pn-Pt 0:00-24:00, Sb-Nd - wył.
FM Bank FM Bank Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
E-SKOK E-SKOK Przelewy24 Aktywne: Pn-Nd 0:00-24:00
Portmonetka MPay MPay Przelewy24  

 

 

Płatności kartą:

 

  • eCard/VISA eCard VISA (płatność kartą: Visa)
  • eCard/MasterCard eCard MasterCard (płatność kartą: MasterCard)
  • eCard/Maestro eCard Maestro (płatność kartą: Maestro)
  • PolCard PolCard (płatność kartą: Visa, MasterCard, Dinners Club, PolCard, JCB

 

Czy transakcja płatności jest bezpieczna?

Cały proces dokonywania płatności odbywa się bez naszego udziału. Komputer osoby zamawiającej kontaktuje się tylko z centrum autoryzacji eCard z użyciem szyfrowanego łącza

Jakie są dopuszczalne formy płatności?

Dopuszczalne formy płatności są uzależnione od przewoźnika realizującego połączenie. Generalnie dostępne formy płatności to karty kredytowe (Visa i MasterCard) i przelewy internetowe (większość banków). W niektórych przypadkach jest też możliwe dokonanie płatności z użyciem tradycyjnego przekazu pocztowe Wybierając połączenie dostaniesz listę wszystkich możliwych płatności dla tego połączenia.

Czy dopuszczalny jest przewóz zwierząt?

Z reguły większość firm przewozowych nie zezwala na przewóz zwierząt w autokarach. Szczegółowe informacje odnośnie tej kwestii znajdą Państwo w warunkach przewozu wybranego przewoźnika znajdujących się w czwartym kroku sprzedaży wyszukiwarki połączeń (dostępne pod linkiem "Zapoznałem się i akceptuję warunki przewozu").

W autokarach BPiP Riviera obowiązuje zakaz przewozu zwięrząt, z wyjątkiem szczególnych sytuacji, gdzie na przewóz wymagana jest zgoda biura w Opolu oraz po spełnieniu wymagań wyszczególnionych w Warunkach Przewozu liniami krajowymi lub międzynarodowymi firmy Riviera

Jak zmienić datę wyjazdu, datować OPEN lub zwrócić bilet?

Korzystając z zakładki „Twój bilet” z górnego menu wyszukiwarki prosimy zalogować się do transakcji i za pomocą przycisku "Zmień/Zwróć" wykonać żądaną zmianę na bilecie. Operacje są wykonywane automatycznie, zgodnie z obowiązującymi warunkami przewozu. Po dokonanej zmianie typu zmiana daty wyjazdu, powrotu, datowanie biletu OPEN prosimy ponownie wydrukować bilet. W przypadku zwrotów biletu, pieniądze zwracane są w ciągu pięciu dni roboczych od daty wykonania operacji na konto z którego wykonano płatność. Istnieje możliwość podania innego konta, na które ma być zwrócona kwota, ale tylko w przypadku biletów zakupionych za pomocą przelewów online lub zwykłych przelewów.

Co zrobić w przypadku zagubienia/zniszczenia biletu?

Kupujący po zakupie biletu otrzymuje na adres email dwa numery umożliwiające w dowolnym czasie zalogowanie się do biletu i jego ponowny wydruk – są to Numer Transakcji i Kod PIN. Do panelu logowania prowadzi link z górnego menu wyszukiwarki "Twój bilet". W razie zagubienia tychże numerów, w panelu logowania prosimy użyć opcji „Przypomnij mi numer transakcji i PIN” i podać adres email (kupującego, nie pasażera – chyba że są tożsame) wpisany podczas rezerwacji biletu. Na ten adres zostaną wysłane informacje dotyczące dwóch ostatnich transakcji powiązanych z danym adresem.

Warunki przewozu

Warunki przewozu regulują wszystkie prawa i obowiązki zarówno pasażera jak i przewoźnika. Polecamy zapoznać się z warunkami przewozu wybranego przez Ciebie przewoźnika jeszcze przed zakupem biletu. Każdy przewoźnik w swoich warunkach przewozu określa wszystkie zasady panujące na pokładach jego autokarów. Znajdziesz tam informacje dotyczące limitów i dopłat bagażowych, zasady i ceny zmian na biletach tj. zmiana daty wyjazdu/powrotu, zamknięcie biletu otwartego, zwrot biletu oraz pozostałe informacje dotyczące przejazdu liniami danego przewoźnika.

Warunki przewozu poszczególnych przewoźników są podobne, ale nie jednolite, dlatego w celu uzyskania wyczerpujących informacji o zasadach panujących w autokarze, którym planujesz odbyć swoją podróż polecamy przeczytanie warunków przewozu wybranego przewoźnika.

Warunki przewozu wybranego przewoźnika dostępne są do wglądu w drugim kroku wyszukiwarki biletów (podczas podawania swoich danych).

Instrukcja zakupu

Krok 1 - Wyszukaj połączenie

 

Wybór relacji

PAŃSTWA: Proszę wybrać kraj wyjazdu oraz określić kraj przyjazdu (kraj docelowy), a następnie kliknąć przycisk "Dalej".

Jeśli chcesz wyszukać połączenie krajowe wybierz Polskę jako kraj wyjazdowy i docelowy.

 

 

 

 

Wybór trasy

Proszę zaznaczyć rodzaj biletu.

Dostępne są 3 rodzaje biletów:
  1. W jedną stronę
  2. W dwie strony
  3. Otwarty - tzw."OPEN" 
Bilet "OPEN" ma nieokreśloną datę powrotu, można ją określić w terminie późniejszym.
 
 W polu "Relacja wyjazdu" należy:

- wybrać miasto wyjazdu,
- wybrać miasto przyjazdu,
- określić datę wyjazdu.

W przypadku zakupu biletu w obie strony proszę wypełnić polę "Relacja powrotu" podając miasta podróży oraz datę powrotu.
 
TRASY: W polu relacja wyjazdu proszę wybrać dogodne i dostępne (oznaczone zielonym kolorem) połączenie. 

Czerwony krzyżyk przy połączeniu oznacza brak wolnych miejsc na danej trasie.

W ramce pod listą dostępnych połączeń podane są szczegółowe informacje dotyczące relacji wyjazdu oraz rozkład jazdy wybranego przewoźnika. 

Po wybraniu połączenia proszę kliknąć przycisk "Dalej".
 
 

 

 

 

2. Wybierz zniżki, podaj swoje dane

Dane pasażera

DANE: Proszę uzupełnić dane osobowe w ramce "Dane pasażera". Należy wypełnić pola oznaczone kolorem pomarańczowym. 

Sugerujemy uzupełnić ramkę "Adres do korespondencji". Dane te ułatwią kontakt w razie nieprzewidzianych problemów. 

Po uzupełnieniu danych należy zapozanać się z warunkami przewozu i zaznaczyć okienko "Zapoznałem się i akceptuję warunki przewozu". 

Następnie proszę kliknąć "Dalej".
 

3. Zapłać przelewem online

4. Wydrukuj swój bilet

Bilety autobusowe online

slider-bilety2

W kilku prostych krokach kup bilet na autokar online. Zapłać za pomocą karty lub szybkiego przelewu i wydrukuj swój bilet.

Czytaj więcej...

Kontakt z nami

+48 77 423 16 25
Biuro Podróży i Przewozów "Riviera"
45-047 Opole, ul. Waryńskiego 2
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami!
tel.: +48 77 423 16 25
fax: +48 77 423 16 26
Informacje o kursowaniu naszych autokarów udziela również Infolinia firmy Sindbad
PL +48 77 443 44 44 lub D +49 2232 923 140

Biuro Podróży i Przewozów "Riviera" jest licencjonowanym przewoźnikiem na liniach krajowych i międzynarodowych. Obsługujemy regularne linie autobusowe na trasach krajowych oraz z Polski do Niemiec. Dysponujemy flotą nowoczesnych i komfortowych autokarów Setra, Man, Scania oraz wykwalifikowanym personelem. Oferujemy bilety autobusowe z Polski do 300+ miast w całej Europie.

Bilety autobusowe Niemcy, Wielka Brytania, Francja, Włochy. Przewozy autokarowe Niemcy, Wielka Brytania, Włochy, Francja, Ukraina. Bilety autokarowe: Polska - Niemcy, Polska Wielka - Brytania, Polska - Włochy.  

© 2013 Biuro Podróży i Przewozów "Riviera". Wszystkie prawa zastrzeżone. 

Do góry